نقاشی ساختمانی
طرحی مدرن برای منزل شما در modern-pc 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های ویژه

 

 
 
 
 
 
 
هیچ چیزی مانند یک پوشش تازه رنگ نمی تواند ظاهر یک خانه را تغییر دهد. اگر شما می خواهید یک اتاق یک نفره و یا کل خانه خود را رنگ و تغییر دکوراسیون دهید، یک شرکت خدماتی حرفه ای میتواند هر فضایی در محل اقامت شما را زییا کند، اما خدمات تزئنات ساختمانی که شما دریافت میکنید باید به خوبی اجرای یک گروه حرفه ای باشد و این دلیلی است که ما در آن به ایستادگی میکنیم.


به غیر از خدمات نقاشی داخلی و خارجی، ما خوشحال هستیم که میتوانیم با کار مداوم در حفظ ارزش خانه شما به شما کمک کنیم. ما نیازهای خانه ی شما را برای حفظ دوام رنگ خانه ارزیابی، مشکلات بالقوه یا موجود را شناسایی و پیشنهاداتی برای نگهداری مستمر رنگ در مقابله با هر گونه مسئله قبل از آنکه آسیبی جدی و پرهزینه وارد کند را ارائه میکنیم. ما سوابق دقیق از محصولات و رنگ های به کار گرفته شده را در بانک اطلاعاتی خودمان حفظ میکنیم برای استفاده های بعدی نگه داری میکنیم.
تیم حرفه ای ما می تواند بهترین پوشش و محصولات نقاشی، از جمله گزینه های سبز را برای داخل و خارج خانه شما توصیه کند. ما سطوح را رنج بندی و کار نقاشی به صورت حرفه ای انجام میدهیم.
ما برای این واقعیت که تمایل به انتخاب پیمانکاران نقاشی از شرکت استادکار افاق دارید از شما قدردانی میکنیم. آرزوی ما این است که شما برای رسید تمام نیاز نقاشی خود به توانایی ما اعتماد کنید، به عنوان مشتری بهترین خدماتمان را به شما ارائه دهیم.
ما می دانیم که این خانه شماست، که در آن شما و عزیزان شما اقامت میکنید و ما سرمایه ی شما را به سلامت تحویلتان خواهیم داد. شما می توانید به ما مطمئن باشید که ما برنامه های شما اجرا خواهیم کرد، هنگام نقاشی خانه شما اختشاشات را به حداقل خواهیم رساند و کار در زمان مقرر و مطابق بودجه شما تکمیل خواهیم کرد. به اعتقاد ما شما چه در داخل یا و چه در خارج خانه تفاوت بهترین خدمات نقاشی استادکار را درک خواهید کرد و شما را تشویق به کشف آن برای خودتان میکنیم

 

 

 

 

[ سه شنبه 24 تير 1393برچسب:نقاشی,ساختمانی,در,زندگی,, ] [ 12:50 ] [ هومن سلمانی ]
Premium WordPress Theme by TrueThemes
کفپوش اپوکسی چیست ؟

کفپوشی یکپارچه و پلیمری با مقاومت بسیار بالا در برابرحلال های شیمیایی و سایش و غیر قابل نفوذ در برابر مایعات  است که بصورت کاملا یک دست بر روی سطوح مختلف مثل سطوح بتنی  با ضخامت های مختلف تا ۴میلیمتر قابل اجرا می باشد. اجزای اصلی این کفپوشها معمولا از رزین اپوکسی با ساختار آروماتیک و بر پایه بیس فنل A می باشد.Untitled

IMAG0260-1

شهرداری مرکزی8-225x300IMAG0534

Premium WordPress Theme by TrueThemes
مشخصات فنی:

یکی از محصولات شرکت فراپویش که در بسیاری از پروژه ها استفاده میگردد کفپوش FARA-1001 به همراه هاردنر پلی آمین آن است ﻛﻪ ﺑﺮ ﭘﺎﻳـﻪ رزﻳـﻦ اﭘﻮﻛﺴـﻲ ﺑﻴﺴـﻔﻨﻮل (Epoxy Bisphenol A) و ﻫﺎردﻧﺮ ﭘﻠﻲآﻣﻴﻨﻲ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺷﻜﻞ ﻳﺎﻓﺘﻪ (Modified Polyamine Hardener) ﺗﻮﻟﻴﺪ و اراﺋـﻪ ﻣﻲ ﮔﺮدد. دراﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮل از ﻫﻴﭽﮕﻮﻧـﻪ از ﺣـﻼل ﻫـﺎ و رﻗﻴـﻖ ﻛﻨﻨـﺪه ﻫـﺎی ﻏﻴـﺮواﻛﻨﺶ ﮔـﺮا (Non Reactive Dilluents) اﺳﺘﻔﺎده ﻧﮕﺮدﻳﺪه و ﻫﻤﻴﻦ اﻣﺮ ﻣﻮﺟﺐ ﻣﻲﮔﺮدد ﻛﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎرﭘﻠﻴﻤﺮی ﻣﺤﺼﻮل ﭘﺲ از واﻛﻨﺶ ﺑﺼﻮرت ﺛﺎﺑﺖ و ﭘﺎﻳﺪار ﺑﺎﻗﻲ ﺑﻤﺎﻧﺪ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺻـﻴﺎت ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﻣﻜﺎﻧﻴﻜﻲ، ﺷﻴﻤﻴﺎﻳﻲ، ﺣﺮارﺗﻲ و اﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ اﻳﻦ ﻣﺤﺼﻮل، ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺮای ﭘﻮﺷـﺶ ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺑﻮده و ﻋﻼوه ﺑﺮ آن ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻣﻜﺎن اﺟـﺮای روﻛـﺶ ﺑﺼـﻮرت ﻳﻜﭙﺎرﭼـﻪ و ﺑﺪون درز و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺧﺼﻮﺻﻴﺎت ﺿـﺪ ﻣﻴﻜﺮوﺑـﻲ آن، ﻣـﻲ ﺗﻮاﻧـﺪ ﺑﻌﻨـﻮان ﻣﻨﺎﺳـﺐ ﺗـﺮﻳﻦ ﭘﻮﺷﺶ ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﮔﻴﺮد.

Untitled

 

Premium WordPress Theme by TrueThemes

مزایا :

یکپارچگی و عدم وجود درز- مقاومت مکانیکی بسیار بالا و افزایش مقاومت و عمر بتن – چسبندگی فوق العاده به سطوح بتنی – تنوع رنگ و خط کشی – قابلیت ترمیم سریع و آسان- بدون گرد و غبار- عدم جذب آب وروغن- سهولت در شستشو- مقاومت سایشی بسیار بالا- زمان اجرای کوتاه-  زیبائی – مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدها ،قلیاها، حلال ها ، روغن ها

موارد مصرف:

-روﻛﺶ ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ ﻛﻪ در ﻣﻌﺮض ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﻣﻜﺎﻧﻴﻜﻲ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻓﺸﺎر، ﺿﺮﺑﻪ و ﺳﺎﻳﺶ ﻗﺮار
دارﻧﺪ.
-روﻛﺶ ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ ﻛﻪ ﻋﺪم وﺟﻮد ﮔﺮد و ﻏﺒﺎر در ﺳﻄﺢ ﺑﺴﻴﺎر ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﻴﺖ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ.
-روﻛﺶ ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ ﻛﻪ در ﻣﻌﺮض ﺧﻮردﮔﻲ و آﺳﻴﺐ ﻧﺎﺷﻲ از اﺳﻴﺪﻫﺎ، ﻗﻠﻴﺎﻫﺎ، اﻟﻜﻞ ﻫﺎ،
روﻏﻦ ﻫﺎ، ﻧﻤﻚ ﻫﺎ، ﺣﻼل ﻫﺎ، ﻣﺸﺘﻘﺎت ﻧﻔﺘﻲ ﻣﻲﺑﺎﺷﻨﺪ.
-روﻛــﺶ ﺳــﻄﻮح ﺑﻬﺪاﺷــﺘﻲ ﻛــﻪ ﻋــﺪم وﺟــﻮد درز و ﺧﻠــﻞ و ﻓــﺮج و اﻣﻜــﺎن ﮔﻨــﺪزداﺋﻲ
وﺿﺪﻋﻔﻮﻧﻲ ﻛﺮدن ﺻﺪدرﺻﺪ ﺳﻄﻮح ﺑﺴﻴﺎر ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﻴﺖ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ.
-روﻛﺶ ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ ﻛﻪ در ﻣﺠـﺎورت ﺟﺮﻳﺎﻧﻬـﺎی اﻟﻜﺘﺮﻳﻜـﻲ ﻗﺮارداﺷـﺘﻪ و ﻋـﺎﻳﻖ ﺑـﻮدن
ﺳﻄﺢ ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﻴﺖ ﻣﻲﺑﺎﺷﻨﺪ.
ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ مزایای ﻓﻮق دربسیاری از ﻛﺎرﺧﺎﻧﺠﺎت ﺻﻨﻌﺘﻲ، ﺻـﻨﺎﻳﻊ ﺧـﻮدروﻳﻲ و
ﻗﻄﻌـ ـﻪﺳــﺎزی، ﺻــﻨﺎﻳﻊ ﺷــﻴﻤﻴﺎﻳﻲ، ﺻــﻨﺎﻳﻊ ﻏــﺬاﻳﻲ، ﻛﺎرﺧﺎﻧﺠــﺎت ﺷــﻴﺮ و ﻟﺒﻨﻴــﺎت، ﻛﺎرﺧﺎﻧﺠــﺎت
ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی، ﺻـﻨﺎﻳﻊ داروﺳـﺎزی، ﺻـﻨﺎﻳﻊ ﭘﺘﺮوﺷـﻴﻤﻲ، ﭘﺎﻻﻳﺸـﮕﺎه ﻫـﺎ، ﻧﻴﺮوﮔـﺎه ﻫـﺎ، اﻧﺒﺎرﻫـﺎی
ﺻﻨﻌﺘﻲ،ﺻــﻨﺎﻳﻊ ﻫﻮاﭘﻴﻤــﺎﻳﻲ و ﻧﻈــﺎﻣﻲ، اﻧﺒﺎرﻫــﺎی ﻧ ﮕﻬــﺪاری ﻣــﻮاد ﻏــﺬاﻳﻲ، ﻛﺸــﺘﺎرﮔﺎه ﻫــﺎ،
ﻣﺮﻏﺪاری ﻫﺎ ، ﮔﺎوداری ﻫﺎ ، ﺳﺮدﺧﺎﻧﻪﻫﺎ، اﺗﺎق ﻫﺎی ﺗﻤﻴﺰ(Clean Rooms)، ﺻـﻨﺎﻳﻊ ﺧـﻮن ،
ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن ﻫﺎ ، ﻣﺤﻴﻂ ﻫﺎی ﻧﮕﻬﺪاری اﺟﺰاءﺑﺪن واﺗﺎق ﻫﺎی اﺳﺘﺮﻳﻞ استفاده میگردد.

 

 

[ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:اپوکسی,کفپوش,عایق,نقاشی,, ] [ 13:42 ] [ هومن سلمانی ]
[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 11:21 ] [ هومن سلمانی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 25429
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

هاست لینوکس